آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان

۷۱۰ بازديد

یادگیری کدنویسی و رمزگشایی همه زبان های مختلف آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان کدنویسی می تواند در ابتدا ترسناک به نظر برسد، به خصوص برای بچه هایی که تازه شروع کرده اند!

خوشبختانه، در حالی که یادگیری چیزی «جدید» به ندرت آسان است، گزینه‌های زیادی وجود دارد، و طیف وسیعی از امکانات برای هر سطح مهارت و تجربه وجود دارد.

در این راهنما، مزایا، سطح چالش و قابلیت‌های منحصربه‌فرد هر یک از زبان‌های برنامه‌نویسی کودکان را بررسی می‌کنیم. اسکرچ، جاوا اسکریپت، جاوا، پایتون، لوا، سی پلاس پلاس و سی شارپ از جمله محبوب ترین ها هستند، بنابراین بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک بیاندازیم.

بهترین زبان های برنامه نویسی کودکان برای آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان سال 2021اگر می‌پرسید «زبان برنامه‌نویسی چیست؟» نگران نباش، تو تنها نیستی

زبان برنامه نویسی یک زبان رمزگذاری شده خاص است که برای انتقال دستورالعمل ها به یک ماشین - در بیشتر موارد، یک کامپیوتر - استفاده می شود. از آنجایی که ماشین ها به روش خاصی کار می کنند، برنامه نویسان باید از زبان های رسمی برای برقراری ارتباط با رایانه ها و توسعه برنامه های نرم افزاری، بیان الگوریتم ها یا ارائه دستورالعمل های خاص استفاده کنند.

هر چه برنامه نویس یکی از این زبان ها را بهتر بفهمد (از جمله نحو و گرامر آن)، احتمال بیشتری دارد که کامپیوتر را وادار کند دقیقاً آنچه را که می خواهد در سریع ترین زمان انجام دهد.

به خاطر داشته باشید، در حالی که کارهایی وجود دارد که می توانید برای تسریع روند و یادگیری سریع برنامه نویسی انجام دهید، اما نسبتاً بی شباهت به سایر علایق و صنایع دستی نیست. یادگیری کدنویسی برای دستیابی به اهداف خود نیازمند تعهد و تکرار است. اما اولین قدم انتخاب زبان است.

در اینجا بهترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان، به دنبال توضیحات ایرانیان سایبر دقیق برای آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان هر کدام، و پیشنهاداتی در مورد بهترین کلاس های برنامه نویسی برای کودکان آمده است:

خراش جاوا اسکریپت جاوا لوا پایتون C++ سی شارپ

  1. Scratchو سایر زبان های برنامه نویسی بصری:بهترین کار این است که بچه ها را در مورد کدنویسی هیجان زده کنید

وقتی صحبت از برنامه نویسی برای بچه ها می شود، زبان های برنامه نویسی بصری مانند Scratch پایه محکمی از اصول برنامه نویسی را ارائه می دهند و بچه ها می توانند بلوک های کد را بکشند و رها کنند تا شخصیت ها را متحرک کنند، بازی بسازند و برنامه بسازند.

بهتر از همه، سادگی آنها بچه ها را در مورد کدنویسی هیجان زده می کند! از زبان های برنامه نویسی بصری می توان برای ساخت داستان های تعاملی، بازی ها و انیمیشن ها استفاده کرد.

عالی برای:بچه هایی که تجربه برنامه نویسی ندارند و/یا کوچکتر هستندبه بچه ها نشان می دهد که کدنویسی چقدر می تواند سرگرم کننده باشدیادگیرندگان بصریآموزش مفاهیم اساسی مانند حل مسئله و اگر-پس تفکرآنچه فرزند شما می تواند در iD Tech ایجاد کند: یک بازی یا داستان انیمیشن سرگرم کننده!

دوره ها و درس های ویژه:آموزش آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان اسکرچ (سنین 7 تا 9 سال)، دروس خصوصی آنلاینرباتیک مجازی اسکرچ و VEX (سنین 7 تا 9 سال)، ترم های گروهی کوچک برنامه نویس جوان اسکرچ2. جاوا اسکریپت

بهترین برای دستیابی به مخاطبان وب

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی شی گرا و رویه ای است که برای برنامه های کاربردی جلویی یا کلاینت استفاده می شود، به این معنی که اقدامات آن بر روی رایانه کاربر اجرا می شود.

این زبان بسیار محبوب است، توسط بسیاری از کاربران (و مشاغل!) پشتیبانی می شود و در تمام مرورگرهای وب بومی است. جاوا اسکریپت بیشتر برای ساخت برنامه های کاربردی وب پیچیده و تعاملی استفاده می شود.

دوره های کدنویسی و آموزش آنلاین برای کودکان و نوجوانان از کمپ فناوری آموزش صفر تا صد کامپیوتر شماره 1 جهان!مشاهده دوره هااگرچه نام آنها شبیه به نظر می رسد، جاوا و جاوا اسکریپت دو زبان برنامه نویسی بسیار متفاوت هستند (به بخش بعدی مراجعه کنید).

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد