آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان1

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان1

۷۱۰ بازديد

عالی برای:دانشجویانی که به توسعه و طراحی وب علاقه مند آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان هستندبچه هایی که می خواهند شروع به یادگیری اصول برنامه نویسی نندآنچه فرزند شما می تواند در iD Tech ایجاد کند: یک بازی دو بعدی مبتنی بر وب!دوره ها و درس های ویژه:دروس خصوصی آنلاین آموزش جاوا اسکریپت (رده سنی 10 تا 19 سال)بازی‌های برنامه‌نویسی با Javascript Virtual Tech Camp (رده سنی 10 تا 12 سال)جاوا اسکریپت-اسکرین شات

  1. جاوا (زبان کدنویسی Minecraft)بهترین برای دانش آموزان متوسط

جاوا یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در جهان است و تحلیلگران می گویند که حدود 90 درصد از شرکت های Fortune 500 از جاوا استفاده می کنند. بنابراین این یک گزینه عالی برای دانش آموزانی است که می خواهند درک غنی از کدنویسی داشته باشند که می تواند برای سال های آینده بر اساس آن ساخته شود.

جاوا یک زبان تایپ ایستا است، به این معنی آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان که شما باید یک نوع متغیر را مشخص کنید. در حالی که این بدان معنی است که برنامه های ساخته شده با جاوا مقیاس پذیرتر، پایدارتر و قابل نگهداری هستند، همچنین به این معنی است که تسلط بر جاوا نسبت به سایر زبان ها بیشتر طول می کشد.

جاوا برای بچه ها خوب است زیرا می توان از آن برای ساخت موتورهای بازی، برنامه های موبایل اندروید، محیط های باطن بزرگ و موارد دیگر استفاده کرد.

عالی برای:کدنویسان متوسط ​​که می خواهند مجموعه مهارت های خود را تقویت کنندکودکان برای یادگیری اصول جاوا از طریق ک بازی سرگرم کننده مانند Minecraftنوجوانانی که برای شرکت در آزمون AP علوم کامپیوتر آماده می شوندنوجوانانی که می خواهند درک قوی از مفاهیم برنامه نویسی ایجاد کننددانش آموزان صبور که بدشان نمی آید برای یادگیری نحو زبان وقت بگذارند

آنچه فرزند شما می تواند در iD Tech ایجاد کند: یک بازی، برنامه یا برنامه گرافیکی مبتنی آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان بر متن، بسته به دوره!

دوره های ویژه:مودینگ Minecraft با دروس خصوصی آنلاین جاوا (سنین 10-19)دروس خصوصی آنلاین آموزش جاوا (رده سنی 10 تا 19 سال)برنامه نویسی با جاوا Virtual Tech Camp (سنین13-19)کد نویسی دانش آموز با ایرانیان سایبر ماین کرافت و جاوا4. لوا (برای Roblox)

بهترین برای برنامه نویسان بازی

Lua (که در زبان پرتغالی به معنی ماه است!) ساخته شده در برزیل، یک زبان برنامه نویسی سبک وزن است که برای تعبیه در برنامه ها طراحی شده است. این یک زبان چند پارادایم است، به این معنی که دارای مجموعه ای از ویژگی های کلی است که می تواند برای بسیاری از مسائل اعمال شود.

آیا یادگیری لوآ آسان است؟

با منحنی یادگیری کوتاه (مانند پایتون)، سهولت جاسازی و اجرای سریع، انتخاب ایده آلی برای فعالیت هایی مانند یادگیری نحوه کدنویسی یک بازی است. در واقع، به گفته GameDev.net، Lua محبوب آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان ترین زبان برای استفاده در موتورهای بازی بود و جایزه Gamasutra Frontline را برای بهترین ابزار برنامه نویسی دریافت کرد.

تعداد توسعه دهندگانی که از Lua استفاده می کنند به طور پیوسته در حال افزایش است، به این معنی که دانش آموز شما می تواند ابزاری را انتخاب کند که بتواند در تعدادی از مشاغل به آنها خدمت کند. Adobe Photoshop، World of Warcraft و Angry Birds همگی از کد Lua استفاده می کنند. (به طور خاص در مورد برنامه نویسی Roblox برای کودکان بیشتر بدانید.)

عالی برای:کودکان و نوجوانانی که می خواهند به سرعت زبان خود را یاد بگیرنددانش آموزان علاقه مند به برنامه نویسی بازی کسب دانش به زبانی که مشاغل را در بر می گیردآموزش ساخت Obby در Roblox!آنچه فرزند شما می تواند در iD Tech بسازد: دنیای سه بعدی در بازی آنلاین بسیار محبوب به نام Roblox. آنها می توانند دنیای خود را در سایت Roblox منتشر کنند و حتی آموزش صفر تا صد کامپیوتر از خلاقیت های خود کسب درآمد کنند!

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد