کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان

۵۴۳ بازديد

از ابزارهای کدنویسی ساده برای آموزش کودکان و مبتدیان استفاده  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان کنیدمفاهیم همیشه سبز نوشتن کدهای کامپیوتری را بیاموزیدبرنامه های بازی بسازید و ابزارهای جالبی که می توانید به دوستان خود نشان دهید

چه کودکی باشید که آماده ساختن چیزهای سرگرم کننده با استفاده از فناوری است یا والدین، معلم یا مربی که به دنبال معرفی کدنویسی در زندگی کودک مشتاق هستید، این کتاب سرگرم کننده شروع به کدنویسی را سرگرم کننده و آسان می کند.

شما و فرزندانتان به عنوان کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  یک منبع ساده، اصول اولیه کدنویسی را یاد می گیرید، برنامه ها و بازی ها را بدون نیاز به دانش قبلی ایجاد می کنید. برای دریافت این کتاب عالی برای شروع امروز روی زیر کلیک کنید:

  1. کدنویسی برای کودکان 9-15 ساله

باب ماتر، تجربه قابل توجهی در برنامه نویسی دارد و از 14 سالگی به کدنویسی می پردازد. او بسیاری از برنامه های خود را برای سرگرمی تکمیل کرده است و همچنین در حرفه خود در شرکت های نرم افزار مهندسی کار کرده است. باب، نویسنده، راز را می داند. او می داند که کدنویسی یک مهارت است. و مانند هر مهارتی برای یادگیری زمان می برد. مانند هر مهارت دیگری، باب می‌داند که هر چه جوان‌تر کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  شروع کنید. بهتر می شوید این انگیزه پشت این منبع است. برای توانمندسازی نسل در حال رشد با ابزارهای مناسب برای هدایت موفقیت آمیز اقتصاد دیجیتال در حال رشد.

این کتاب با اصول اولیه شروع می شود. نحوه نصب نرم افزار، راه اندازی و نوشتن اولین خطوط کد. در پایان هر فصل تمرین هایی وجود دارد که می تواند دانش جدید شما را آزمایش کند و شما را به جلو حرکت دهد. و سپس، ما چند مهارت پیشرفته دیگر را به شما می‌دهیم که می‌تواند شما را شروع به ساخت وب‌سایت کند.حتی اگر هرگز  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان در زندگی خود کامپیوتری را لمس نکرده باشید، این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

  1. پایتون در مراحل آسان

پایتون در مراحل آسان توسط Mike McGrath، هیچ فرضی را بر این نمی گذارد که شما دانش قبلی از هر زبان برنامه نویسی دارید. این باعث می شود این کتاب برای افراد تازه وارد به برنامه نویسی کامپیوتر مناسب باشد. این یک سبک ساده برای دنبال کردن دارد که برای برنامه نویسانی که از یک زبان برنامه نویسی دیگر حرکت می کنند

و برای دانش آموزانی که در مدرسه یا کالج برنامه نویسی پایتون را مطالعه می کنند کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  و برای کسانی که به دنبال حرفه ای در محاسبات هستند که به درک اساسی از برنامه نویسی کامپیوتر نیاز دارند جذاب خواهد بود. .

نویسنده ای که به دست آورده استدانش گسترده او از زبان های کامپیوتری در حین کار به عنوان یک توسعه دهنده که با شرکت های سراسر جهان قرارداد می بندد، موضوع پیچیده ای را در بر می گیرد و درک آن را آسان، سرگرم کننده و فوق العاده مفید می کند. بچه های شما در مقطع راهنمایی و بالاتر واقعاً از این منبع بهره خواهند برد.

با توضیح نحوه نصب مفسر رایگان پایتون شروع می شود تا بتوانید به سرعت با کپی کردن نمونه های کتاب شروع به ایجاد برنامه های اجرایی خود کنید. قبل از ارائه نمونه هایی از برنامه نویسی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  شی گرا (OOP) و اسکریپت نویسی CGI برای مدیریت داده های فرم وب، تمام اصول اولیه زبان پایتون را نشان می دهد. این کتاب با نشان دادن اینکه چگونه می‌توانید از دانش کسب‌شده خود برای ایجاد و استقرار برنامه‌های پنجره‌دار گرافیکی استفاده کنید، به پایان می‌رسد.

با اهدای کارهای خوب مایک به آنها اجازه دهید که در مدرسه راهنمایی و بالاتر از آن ها یا دانش آموزان بهترین های خود را در معرض دید قرار دهند. سفارش از آمازون زیر:

  1. کدنویسی

یکی از نویسندگان، دانکن بیدی، تصویرگر و نویسنده کودکان است که عاشق بازی های رایانه ای و  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان بازی است. دیگری، دیوید ویتنی، یک مشاور نرم‌افزار مستقل است که به توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها در یافتن راه‌حل‌های هوشمند و نوشتن کدهای تمیز کمک می‌کند و از کمک به مردم در یادگیری نحوه ساختن نرم‌افزار بهتر، با استفاده از ابزارها و چارچوب‌های پیشرفته، لذت می‌برد.

آنها با هم همکاری کردند تا این کتاب را که کودکان راهنمایی را هدف قرار می دهد که می خواهند مقدمه ای ملایم برای برنامه نویسی داشته باشند، زنده کنند. آنها به این هدف دست می یابند زیرا با کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  شکستن مراحل مورد نیاز برای ایجاد هر بازی ارائه شده در کتاب، کدنویسی را آموزش می دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد