آموزش برنامه نویسی برای کودکان 3

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان 3

۶۵۸ بازديد

Scratch یک زبان برنامه نویسی است که توسط آموزش برنامه نویسی برای کودکان موسسه فناوری ماساچوست و بر اساس یک رابط بصری مبتنی بر بلوک ایجاد شده است، بنابراین برنامه ریزی کودکان و افراد بدون دانش را بسیار آسان تر می کند. برای سنین 8 تا 16 توصیه می شود.

همه اینها توسط بنیاد اسکرچ پشتیبانی می شود، یک سازمان غیرانتفاعی که ماموریت آن این است:

ماموریت ما این است که به همه کودکان، با هر پیشینه، فرصتی برای تصور، ایجاد و همکاری بدهیم تا بتوانند دنیای فردا را شکل دهند.

اما در مورد کارهای مهمی که باید با Scratch انجام دهید. این برای چیست برنامه های بسیاری برای برنامه نویسی این بلوک.

ساخت بازی و انیمیشن

این یکی از کاربردهای اصلی این زبان است. انیمیشن‌ها و بازی‌هایی را ایجاد کنید که روی پلتفرم شما باز شوند و بتوانید با آن‌ها به یادگیری برنامه‌نویسی ادامه دهید.

برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی برای کودکان  را آموزش می دهد

از زمانی که برای اولین بار در انگلستان برای آموزش برنامه نویسی مورد استفاده قرار گرفت، رشد آن ثابت بوده است و امروزه این روش ترجیحی برای والدین و مربیان است تا آموزش کدنویسی را به کودکان آغاز کنند.

 

کودکانی که Scratch خوانده اند باید در زمینه های ریاضی خاصی فرصت های بیشتری داشته باشند. من می خواهم مقالاتی پیدا کنم که در مورد این و ارتباط بین یادگیری استفاده از Scratch و یادگیری برنامه نویسی به زبان های دیگر صحبت کنند. اگر  آموزش برنامه نویسی برای کودکان کسی را می شناسید، لطفا آنها را در نظرات بگذارید.

برنامه آردوینو

IDE های مختلف و نرم افزارهای مبتنی بر Scratch برای برنامه نویسی آردوینو ایجاد شده اند. مانند موارد قبلی، ایده ساده کردن کار برنامه نویسی است

اگر کیت رباتیک لگو دارید آموزش برنامه نویسی برای کودکان ، می توانید بلوک های اضافی را به Scratch در پلتفرم رسمی اضافه کنید تا ربات خود را کنترل و برنامه ریزی کنید.

در برنامه LEGO Boost ما قبلاً برنامه‌نویسی بلوک مبتنی بر Scratch را پیدا کرده‌ایم

دیگران

من افرادی را دیده ام که از آن برای مقاصد مختلف استفاده می کنند، و هیچ ارتباطی با استفاده های معمولی که همیشه ارائه می کنیم ندارند. پس به تخیل خود اجازه دهید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

آیا می توانیم دستگاه های اینترنت اشیا را نظارت کنیم؟ تمشک؟ اتوماسیون خانگی؟ هوش مصنوعی و یادگیری ماشین؟

باید تحقیق کرد و یاد گرفت. مثل همیشه. من از این برای چه استفاده می کنم خوب، من اکنون شروع به استفاده از آن برای 2 چیز کردم.

برای یک چیز، دخترم از من خواست که بازی های ویدیویی انجام دهم. ما در یک دفترچه یادداشت کرده‌ایم که می‌خواهیم او انجام دهد، و من Scratch را ابزاری عالی می‌دانم تا بتوانم این بازی‌ها را زنده کنم.

من این کار را به قصد یادگیری برنامه‌ریزی آنچه که در زمان مناسب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  نمی‌بینم، انجام نمی‌دهم، بلکه به عنوان ابزاری برای انجام آنچه پیشنهاد شده است.

از طرف دیگر، ما LEGO Boost را داریم و می‌خواهیم از بیلدهایی که به صورت پیش‌فرض هستند استفاده بیشتری کنیم. و ما در حال کار روی آن هستیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد