آموزش برنامه نویسی برای کودکان 4

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان 4

۶۵۳ بازديد

در حال حاضر من از آن برای هیچ چیز دیگری استفاده نمی کنم آموزش برنامه نویسی برای کودکان . من می خواهم اسکرچ را برای آردوینو تست کنم، اما فکر نکنید که از آن استفاده می کنم. من دخترانم را نمی شناسم

مطمئن نیستم که این زبان برای یادگیری برنامه نویسی مناسب باشد. همچنین فکر نمی‌کنم بچه‌ها خیلی زود معرفی شوند، اگر خیلی علاقه ندارند.

اسکرچ جونیور یا اسکرچ جونیور. اسکرچ جونیور برای کودکان 5 تا 7 ساله

این نسخه ای از Scratch، ساده تر، با بلوک های کمتر و با رابط و گرافیک طراحی شده برای کودکان خردسال است. برای کودکان 5 تا 7 سال توصیه می شود.

این یک برنامه برای iOS یا Android است که می توانید در تلفن های هوشمند یا تبلت ها از آن استفاده کنید. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Scratch Jr یا Junior در وب سایت آموزش برنامه نویسی برای کودکان  رسمی آنها ببینید

Scract را دانلود و نصب کنید شما برنامه را برای ویندوز، مک و اندروید دانلود کردید، اما آنها از لینوکس پشتیبانی نکردند :( و این واقعاً من را ناراحت می کند.

من به دنبال جایگزین‌هایی بودم و اگر از لینوکس استفاده می‌کنید (من از اوبونتو استفاده می‌کنم) در پست دیگری بیشتر به شما خواهم گفت.

Scratch Online، در یک مرورگر

به صورت آنلاین یا در مرورگر خراش دهید

اگر نمی‌خواهید آن را نصب کنید، فقط می‌خواهید نگاهی بیندازید، می‌توانید هنگام مرور وب از آن استفاده کنید. و از بستر آنلاین استفاده کنید. همه چیز رایگان است.

مزیت برنامه ها نسبت به آنلاین این است که می توانیم بدون آموزش برنامه نویسی برای کودکان  نیاز به اتصال به اینترنت به استفاده از برنامه ادامه دهیم و این اغلب مورد استقبال قرار می گیرد.

انجمن

علاوه بر زبان اسکرچ، کل جامعه ای را که از آن زبان استفاده می کنند، تعریف می کند. ما انبوهی از اطلاعات را در قالب کتاب های درسی گام به گام، تحقیقات، مقالات و به ویژه برخی از انجمن ها می یابیم که در آنها می توانیم تردیدهای خود را بپرسیم و با افراد بیشتری تعامل داشته باشیم.

 

همه چیز در اسکرچ باز است، آموزش برنامه نویسی برای کودکان  بنابراین وقتی پروژه ای را منتشر می کنید، همه می توانند این کد را ببینند و از آن بیاموزند. همچنین می‌توانید در مورد پروژه‌ها تحقیق کنید تا یاد بگیرید چگونه کارهایی را که نمی‌دانید انجام دهید. آیا ارزش کدنویسی را می دانید؟ ما به طور فزاینده ای در مورد این موضوع در ارتباط با مدرسه ابتدایی می شنویم، زیرا سرمایه گذاری در برنامه نویسی برای کودکان که آنها را از سنین پایین به یادگیری برنامه نویسی و توسعه نرم افزار معرفی می کند، به ما این امکان را می دهد که به لطف نسل های جدید، آینده ای با تأثیر دیجیتالی بیشتر ارائه دهیم. قبل از ادامه خواندن، این ویدیو را در مورد استفاده از فناوری برای انجام تکالیف خود تماشا کنید.

کدگذاری: چیست و چرا مهم است؟

اصطلاح کدگذاری در لغت به معنای «برنامه‌نویسی» است و به تفکر محاسباتی اشاره دارد و بنابراین ارتباط نزدیکی با توسعه و توسعه نرم‌افزاری با هدف حل انواع مشکلات و بهبود زندگی روزمره از طریق هوشمند کردن آن دارد.

امروزه فعالیت های برنامه نویسی بسیار گسترده تر از گذشته است و  آموزش برنامه نویسی برای کودکان به این دلیل که تعداد کاربرانی که از دستگاه های الکترونیکی استفاده می کنند افزایش یافته است و به دلیل اینکه اینترنت در حال حاضر گسترده شده است. انواع دستگاه های الکترونیکی نیز به طور فزاینده ای وجود دارند و از طریق کاربرد آنها می توانید همه کارها را انجام دهید: این یک برنامه کاربردی برای همه فعالیت های روزمره است، همانطور که هزاران برنامه برای انجام اقدامات مختلف بر روی رایانه شما نصب شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد