ابزار قدرتمند برای دانلود اسکرچ

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

ابزار قدرتمند برای دانلود اسکرچ

۳۳۵ بازديد

itHub. برای اطلاعات به روز در مورد پروژه های  دانلود اسکرچ توسعه مربوط به وب سایت Scratch، لطفاً برای توسعه دهندگان ما را ببینید.

محتوای نامناسب

چگونه می توانم بدانم چه چیزی برای اشتراک گذاری در وب سایت Scratch مناسب است یا خیر؟

دستورالعمل‌های انجمن Scratch را بررسی کنید - آنها مختصر  دانلود اسکرچ هستند و موارد قانونی زیادی را شامل نمی‌شوند. یک لینک در پایین هر صفحه در Scratch وجود دارد.

اگر چیزی نامناسب دیدم چه کار کنم؟

می‌توانید روی پیوندی که می‌گوید «گزارش» در هر پروژه، نظر، پست بحث، استودیو یا صفحه نمایه‌ای که چیزی را می‌بینید که برای Scratch مناسب نیست، کلیک کنید. اگر وضعیت پیچیده است، می توانید از پیوند تماس با ما (در پایین هر صفحه موجود است) برای توضیح استفاده کنید. حتماً تا جایی که می توانید جزئیات را با پیوندهایی به صفحات مربوطه وارد کنید.

اگر دیدم شخصی بدجنس یا بی احترامی می کند، چه کار کنم؟

به شعله های آتش اضافه نکنید! پاسخ دادن به نظرات بد با نظرات بدتر  دانلود اسکرچ فقط اوضاع را بدتر می کند و می تواند منجر به مسدود شدن حساب شما شود. در عوض، به سادگی هر چیزی را که بی احترامی یا غیر سازنده است گزارش دهید، و ما با نویسنده آن را پیگیری خواهیم کرد. ما گزارش‌ها را هر روز، چندین بار در روز بررسی می‌کنیم - پس مطمئن باشید، همه چیز را مرتب می‌کنیم.

تیم اسکرچ وقتی چیزی گزارش یا علامت گذاری می شود چه می کند؟

تیم اسکرچ هر روز نظرات و پروژه های گزارش شده را بررسی می کند. اگر چیزی دستورالعمل‌های انجمن Scratch را نقض کند، آن را حذف می‌کنیم و اخطاری به حساب ارسال می‌کنیم. ما همچنین ممکن است حساب‌ها یا شبکه‌هایی را که برای اشتراک‌گذاری آن استفاده شده‌اند مسدود کنیم، بسته به آنچه به اشتراک گذاشته شده است و اینکه آیا قبلاً هشدارهایی برای شخص ارسال شده است.

وقتی یک حساب مسدود می شود چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که یک حساب مسدود می شود، مالک دیگر نمی تواند به حساب خود دسترسی داشته باشد، از آن برای ایجاد پروژه ها یا ارسال نظرات جدید استفاده کند. وقتی وارد سیستم می شوند، صفحه ای را می بینند که توضیح می دهد چرا حساب مسدود شده است، همراه با یک فرم وب که می توانند برای درخواست رفع انسداد استفاده کنند دانلود اسکرچ . اگر مالک بتواند نشان دهد که دلیل مسدود شدن حسابش را می‌داند و قول دهد در آینده از دستورالعمل‌های انجمن Scratch پیروی کند، مسدود خواهد شد.

شخصی به حساب من دسترسی پیدا کرد و حساب من مسدود شد. چکار کنم؟

شما مسئول حفظ امنیت رمز عبور خود هستید. اگر شخصی که می‌شناسید کنترل حساب شما را در دست گرفت و کارهای بدی انجام داد، به بزرگسالان مسئول رایانه‌ای که استفاده می‌کردند بگویید. اگر فکر می‌کنید شخصی که نمی‌شناسید به حساب شما دسترسی دارد، رمز عبور را تغییر دهید و/یا از پیوند تماس با ما برای توضیح وضعیت استفاده کنید. اگر حساب شما به دلیل انجام کاری مسدود شده است که دستورالعمل‌های انجمن Scratch را نقض می‌کند، لطفاً به ما نگویید شخص دیگری این کار را انجام داده است. وقتی مردم به ما می گویند که شخص دیگری از حساب خود ایرانیان سایبر  برای  دانلود اسکرچ انجام کار بدی استفاده کرده است، ما باید قبل از بازیابی حساب با آن شخص صحبت کنیم. این بدان معنی است که حساب شما برای مدت طولانی تری مسدود خواهد ماند تا اینکه در مورد آنچه اتفاق افتاده با ما صادق باشید.

Scratch Extensions

پسوندها چیست؟

در ویرایشگر Scratch، می‌توانید مجموعه‌ای از بلوک‌های اضافی به نام «افزونه‌ها» را اضافه کنید. به عنوان مثال، برنامه‌های افزودنی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند دستگاه‌های فیزیکی (مانند کیت‌های رباتیک micro:bit و LEGO) را برنامه‌ریزی کنید و متن را در پروژه‌های Scratch خود ترجمه کنید. ما به افزودن برنامه‌های افزودنی جدید در طول زمان ادامه خواهیم داد، بنابراین آنچه می‌توانید با Scratch انجام دهید به مرور زمان رشد خواهد کرد.

چگونه یک افزونه به پروژه اضافه کنم؟

اگر روی دکمه «افزونه‌ها» در گوشه سمت چپ  دانلود اسکرچ پایین ویرایشگر برنامه‌نویسی Scratch کلیک کنید، فهرستی از تمام برنامه‌های افزودنی Scratch را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که یکی از افزونه ها را انتخاب می کنید، دسته جدیدی از بلوک ها به پروژه شما اضافه می شود. هر بار که پروژه شما باز می شود، برنامه افزودنی به طور خودکار بارگیری می شود. می توانید چندین افزونه به یک پروژه اضافه کنید.

چگونه برنامه افزودنی خود را برای Scratch ایجاد کنم؟

تیم اسکرچ در آینده مشخصات و دستورالعمل هایی را برای برنامه های دانلود اسکرچ  افزودنی منتشر خواهد کرد. پس از در دسترس بودن، می‌توانید برنامه‌های افزودنی را برای بررسی در کتابخانه رسمی برنامه‌های افزودنی Scratch 3.0 به تیم Scratch ارسال کنید. همچنین دستورالعمل‌هایی را برای توسعه و توزیع برنامه‌های افزودنی «تجربی» ارائه می‌کنیم، که می‌توانند برای ایجاد پروژه‌ها در رایانه‌های فردی استفاده شوند، اما در انجمن آنلاین Scratch به اشتراک گذاشته نمی‌شوند.

چه اتفاقی برای وب سایت ScratchX خواهد افتاد؟

وب سایت ScratchX (scratchx.org) یک بستر آزمایشی برای برنامه های افزودنی بود. برنامه های افزودنی ایجاد شده برای ScratchX با Scratch 3.0 سازگار نیستند. هنگامی که برنامه‌های افزودنی آزمایشی به طور کامل در Scratch پشتیبانی می‌شوند، پشتیبانی از ScratchX را متوقف می‌کنیم و به توسعه‌دهندگان و کاربران زمان می‌دهیم تا ScratchX را به پلتفرم افزونه‌های جدید انتقال دهند.

متغیرهای ابری

متغیرهای ابری چیست؟

متغیرهای ابری اجازه می‌دهند تا داده‌های یک پروژه ذخیره شده و با افراد دیگر در انجمن Scratch به اشتراک گذاشته شود. می‌توانید از متغیرهای ابری برای انجام نظرسنجی‌ها و پروژه‌های دیگر استفاده کنید که در آن سایر افراد جامعه به مرور زمان به داده‌ها دسترسی داشته باشند و آن‌ها را اصلاح کنند.

چه کسی می تواند داده های ذخیره شده در متغیرهای ابری را ببیند؟

هنگامی که با یک پروژه با استفاده از متغیرهای ابری تعامل می کنید،  Download scratch داده های مرتبط با تعاملات شما

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد