دانلود اسکرچ در تمام سطوح

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

دانلود اسکرچ در تمام سطوح

۳۳۷ بازديد

سازگاری و عملکرد پس از اتمام نصب، به Scratch بروی دانلود اسکرچ  د تا حساب Scratch خود را ایجاد کنید یا اگر قبلاً یک حساب کاربری دارید وارد شوید و شروع به ایجاد پروژه کنید!

 

چگونه ویرایشگر آفلاین MIT Scratch 1.4 Windows، macOS، ChromeOS و Android را دانلود کنیم؟

ویرایشگر اسکرچ آفلاین 1.4 قدیمی ترین نسخه اسکرچ است. هنوز برای دانلود در دسترس است اما محدودیت های زیادی دارد. به عنوان مثال، اگر پروژه های خود را در ابتدا در نسخه های جدید ایجاد شده اند، دانلود اسکرچ  نمی توانید در اسکرچ 1.4 ببینید. مراحل دقیق نحوه دانلود Scratch 1.4 در زیر توضیح داده شده است.

 

مرحله 1: از صفحه اصلی Scratch دیدن کنید

اولین قدم برای دانلود برنامه Scratch این است که به سایت scratch.mit.edu مراجعه کنید. پس از کلیک بر روی لینک داده شده در اینجا، به صفحه رسمی اسکرچ هدایت می شوید که از آنجا می توانید  دانلود اسکرچ  اسکرچ 1.4 را دانلود کنید.

 

Scratch 1.4 یک نسخه قدیمی است، بنابراین نمی توانید لینک دانلود را در ابتدای صفحه مشاهده کنید. به پایین صفحه بروید و لینک دانلود Scratch 1.4 و همچنین Scratch 2.0 را پیدا کنید.

 

مرحله 2: روی "Scratch 1.4" کلیک کنید

روی دکمه "Scratch 1.4" کلیک کنید، که شما را به صفحه اصلی دانلود Scratch 1.4 هدایت می کند.

 

مرحله 3: دانلود Scratch 1.4 برای سیستم عامل خود

صفحه جدید از شما می خواهد که سیستم عامل خود را انتخاب کنید. دانلود اسکرچ  از آنجایی که Scratch 1.4 یک نسخه قدیمی است، با سیستم عامل های قدیمی (OS) سازگار است. نسخه مورد نیاز را بر اساس سیستم عامل خود دانلود کنید. ویرایشگر آفلاین Scratch 1.4 فقط می تواند در سیستم عامل های MacOS x، Windows و Debian/Ubuntu اجرا شود.

 

اسکرچ 1.4 را نصب کنید

اکنون Scratch 1.4 را برای سیستم عامل خود دانلود کنید و برنامه را روی سیستم خود اجرا کنید.

 

Scratch Offline Editor در مقابل Scratch Online Editor

تفاوت های زیادی بین ویرایشگرهای اسکرچ آفلاین و آنلاین وجود دارد. تفاوت ها در زیر ذکر شده است:

 

Scratch Offline Editor Scratch Online Editor

با ویرایشگر آفلاین Scratch، حتی بدون اتصال به اینترنت، پروژه ها را در Scratch ایجاد می کنید. با ویرایشگر آنلاین Scratch، نمی توانید بدون اتصال به اینترنت از Scratch استفاده کنید.

نمی توان از گزینه "کوله پشتی" استفاده کرد می توان ا دانلود اسکرچ  ز گزینه "کوله پشتی" استفاده کرد

لگی کمتر

به دنبال یادگیری کد نویسی Scratch هستید؟ کلاس های آنلاین برنامه نویسی Scratch برای کودکان Wiingy را کاوش کنید تا از کارشناسان برتر برنامه نویسی Scratch یاد بگیرید.

 

سوالات متداول برای ویرایشگر آفلاین Scratch

آیا می توانم ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0 را دانلود کنم؟

بله، می توانید ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0 را دانلود کنید. به وب سایت رسمی Scratch بروید. به پایین صفحه اسکرول کنید. در قسمت "منابع" گزینه "دانلود" را خواهید یافت، روی آن کلیک کنید. با لینک مستقیم دانلود به صفحه دانلود هدایت می شوید.

 

آیا می توانم Scratch offline editor 3.0 را دانلود کنم؟

برای Scratch 3.0، یک برنامه وجود دارد که باید دانلود شود تا بتوان دانلود اسکرچ  روی پروژه های Scratch در حالت آفلاین کار کرد. مقاله بالا را برای راهنمای دقیق گام به گام بخوانید.

 

آیا می توانم ویرایشگر آفلاین Scratch 1.4 را دانلود کنم؟

بله، تو میتونی. از آنجایی که نسخه قدیمی ترین است، محدودیت های کمی دارند. مقاله بالا را برای راهنمای دقیق گام به گام بخوانید.

 

چگونه ویرایشگر آفلاین Scratch را نصب کنیم؟

ابتدا برنامه را در سیستم خود دانلود کنید. سپس به قسمت دانلودهای خود بروید، آموزش برنامه نویسی  روی برنامه اسکرچ که اخیراً دانلود شده کلیک کنید و اجازه دهید در سیستم شما اجرا شود. همه مجوزهای لازم را به برنامه بدهید و بسته به سیستم شما، نصب آن حدود چند دقیقه طول می‌کشد.

 

آیا می توانم ویرایشگر آفلاین Scratch را به صورت رایگان دانلود کنم؟

آره. تمامی نسخه ها و ویژگی های اسکرچ برای استفاده و دانلود رایگان است.

 

چگونه ویرایشگر Scratch 2.0 را در لپ تاپ دانلود کنیم؟

برای دانلود ویرایشگر Scratch 2.0 در لپ تاپ، به صفحه اصلی Scratch مراجعه کنید. به پایین صفحه، در قسمت «منابع» بروید و روی گزینه «دانلود» کلیک کنید. این شما را به صفحه دانلود می برد.  دانلود اسکرچ  کمی پایین بروید و لینک دانلود ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0 را پیدا خواهید کرد. همچنین، برای دانلود ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0، باید پیش نیازهایی را که لینک‌های آن نیز ارائه شده است، حذف کنید.

 

آیا می توانم Scratch 2.0 را برای اندروید دانلود کنم؟

خیر، نمی توانید Scratch 2.0 Android را دانلود کنید. Scratch 2.0 را می توان برای macOS X، Mac OS 10.5 & Older و Windows دانلود کرد.

 

چگونه کار خود را در ویرایشگر آفلاین Scratch ذخیره کنیم؟

برای ذخیره پروژه خود در ویرایشگر آفلاین Scratch، روی تب “file” کلیک کنید و چندین گزینه را پیدا خواهید کرد، روی گزینه “save to your computer” کلیک کنید.

 

از آنجایی که اسکرچ عمدتاً توسط کودکان 8 تا 16 ساله برای کمک به یادگیری برنامه نویسی و توسعه بازی استفاده می شود، رابط کاربری آن به روشی ساده برای کودکان طراحی شده است. حتی دانلود، که  دانلود اسکرچ  به طور کلی برای برخی از پلتفرم های کدنویسی فرآیند گیج کننده ای است، دانلود و نصب Scratch بسیار آسان و بسیار ساده است. پس برای چی منتظری؟ امروز Scratch را دانلود کنید و شروع به ایجاد پروژه کنید!

 

از وبلاگ راضی هستید؟ نظر خود را در زیر بنویسید تا به ما اطلاع دهید  Download scratch  که چه موضوعاتی را می خواهید پوشش دهیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد