بهترین روش دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3

۲۹۲ بازديد

 

 

خلاصه: این سند ایده هایی برای آموزش برنامه نویسی دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  در دوره راهنمایی ارائه می دهد. برنامه نویسی یک بازی امکان بسیج مفاهیم مختلف در ریاضیات و توسعه مهارت هایی مانند منطق، انتزاع و مدل سازی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان را فراهم می کند.

 

معرفی

در جامعه امروزی، حرفه های بیشتری ایجاد شده است که دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  نیازمند دانش و مهارت های کامپیوتری است. برخی نیاز به دانش یا حداقل فرهنگ در برنامه نویسی دارند. بسیاری از دانشکده های علوم کامپیوتر در سال های اخیر ایجاد شده اند. با این نیاز رو به رشد، معرفی دوره های برنامه نویسی زودتر و زودتر در برنامه های درسی دانشگاه و مدارس مفید تلقی می شد. در سال 2016-2017، فرانسه سیزدهمین کشور اروپا شد که دوره های برنامه نویسی را در آموزش مدارس خود ادغام کرد. این دومی اکنون در چرخه های 3 و 4 از زمان اصلاح کالج اجباری است.

 

برای این منظور، زبان برنامه نویسی Scratch که توسط MIT (موسسه فناوری ماساچوست، ایالات متحده آمریکا) توسعه یافته است، توسط آموزش ملی به عنوان پشتیبان برای یادگیری برنامه نویسی در چرخه های 3 و 4 انتخاب شد. این زبان در دو درس در دوره راهنمایی استفاده می شود: فن آوری و ریاضیات و "به توسعه استراتژی های تفکر محاسباتی مانند سازماندهی منطقی، انتزاع و حل مسئله کمک می کند" (رومرو، 2016). این سند ایده هایی برای دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  برنامه نویسی بازی های ساده برای درک مفاهیم اساسی علوم کامپیوتر (ساختارهای شرطی، حلقه ها و غیره) ارائه می دهد.

 

آنچه ما می دانیم

بازی های برنامه ای

از ابتدای دهه 2000، کاهش ثبت نام دانشجویان در رشته های علوم آموزش عالی مشاهده شده است. به طور خاص، چندین دانشگاه به عدم علاقه دانشجویان به علوم کامپیوتر اشاره کرده اند. و این پدیده مختص فرانسه نیست.

 

برای اصلاح این موضوع، مواد آموزشی جدیدی برای کمک به  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 یادگیری در این موضوع ایجاد شده است (Muratet et al., 2008a). روش‌های مختلفی برای آموزش برنامه‌نویسی رایانه وجود دارد: به روشی رویه‌ای و متن‌زدایی، یا خلاقانه، به عنوان ابزار مدل‌سازی دانش. روش اول قابل آموزش است اما مزایای محدودی دارد. از سوی دیگر، می تواند به عنوان مقدمه ای برای برنامه نویسی خلاق عمل کند (رومرو، 2016). سپس انتخاب موضوع برنامه به یک معیار مهم برای دانش آموز تبدیل می شود تا انگیزه خود را حفظ کند. با این حال، به نظر می رسد که بازی های ویدیویی بخشی جدایی ناپذیر از جامعه امروز ما هستند. حتی اگر رابطه ای بین بازی و یادگیری وجود داشته باشد، این رابطه مبهم باقی می ماند (بری، 2011). از سوی دیگر، برنامه‌نویسی بازی می‌تواند برای تحریک انگیزه از طریق سرگرم‌کننده‌تر کردن یادگیری مورد استفاده قرار گیرد و می‌تواند مشارکت دانش‌آموزان  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  در مشکل را تقویت کند (رومرو، 2016). ایجاد یک بازی ویدیویی به دانش زیادی در ریاضیات و علوم کامپیوتر نیاز دارد:

 

نقاط مرجع دکارتی و تبدیل ها (چرخش ها و ترجمه ها) برای امکان موقعیت یابی و حرکت در یک هواپیما.

 

مفاهیم مدت زمان و زمان برای زمان بندی.

 

درک ساختارهای شرطی «اگر… آنگاه…».

 

متغیرها، امکان معرفی مفاهیم محاسبه تحت اللفظی و جبر را فراهم می کند.

 

با ایجاد بازی خود، دانش آموز به طور مشخص به این دانش نیازدانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  دارد، سپس آن را بسیج کرده و به کار می گیرد، اما با حمایتی متفاوت و هدف انگیزشی بیشتر. مزیت رایانه ها این است که به دانش آموز اجازه می دهد از «انجام دادن» به «داشتن رایانه آن را انجام دهد» حرکت کند. این به او امکان می دهد موقعیت ها را مدل کند، مهارتی که برای معلم و دانش آموزدانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  دشوار است (Muratet و همکاران، 2008a). سپس دانش آموز به عنوان یک ناظر به دنبال دستورالعمل هایی که در برنامه خود داده است عمل می کند. و از طریق آزمایش های خود، او به دنبال حل یک مشکل کلی است که می تواند آن را به مسائل فرعی تفکیک کند. در این صورت یک خودارزیابی امکان پذیر است.

 

برای حل این مشکلات فرعی ابتدا باید برنامه های ساده دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  ای با نرم افزار توسعه داد. به منظور تمرکز بر حل این مشکل، برنامه های نرم افزاری (Scratch، Alice، Cleogo، بخش منابع را ببینید) وجود دارند که قبلاً دارای کتابخانه های تابع مبتنی بر بلوک هستند. این به یادگیرنده اجازه می دهد تا خود را از نحو جدا کند (Muratet et al., 2008b).

 

نیاز به نظارت

در میان دانش ریاضی لازم برای ایجاد برنامه ها (در بالا توضیح داده شد)،  Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3 مفهوم حلقه برای دانش آموزان جدید است و یک مانع معرفتی را تشکیل می دهد (Muratet et al., 2011). به همین دلیل است که برنامه نویسی بازی باید در یک توالی نظارت شده ادغام شود. دانش آموز تنها

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد