تاثیرات شروع برنامه نویسی برای کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

تاثیرات شروع برنامه نویسی برای کودکان

۱۳۳ بازديد

 

 

Code For Life یک منبع غیرانتفاعی با استفاده  شروع برنامه نویسی برای کودکان آسان است که برنامه های آموزشی و درسی، راهنمای کاربر و تعامل را از طریق دو بازی سرگرم کننده کدنویسی ما ارائه می دهد: Rapid Router و Kurono. Rapid Router از Blockly برای آشنا کردن کودکان با پایتون استفاده می کند. سپس به Kurono می روند، جایی که کد پایتون را می نویسند. در حین یادگیری بیش از 100 سطح بازی کنید.

 

برنامه نویسی رایگان stencyl

استنسیل

سن: 6+

مجانی

 

به سرعت و به راحتی بازی هایی ایجاد کنید که می توانید  شروع برنامه نویسی برای کودکان آنها را در iPhone، iPad، Android، Windows، Mac، Linux و HTML5 منتشر کنید. همه اینها و نیازی به نوشتن هیچ کدی ندارید. این پلتفرم قابلیت کشیدن و رها کردن را دارد و رابط کاربری ساده اسکرچ را با قابلیت‌های جدید و صدها بلوک آماده برای استفاده گسترش می‌دهد. استفاده از آن برای انتشار فلش رایگان است و می توانید برای ویژگی های بیشتر آن را ارتقا دهید.

 

مکانیک گیم استار

مکانیک گیم استار

سن: 7-14 سال

مجانی

 

طراحی بازی را بیاموزید و با انجام ماموریت شروع برنامه نویسی برای کودکان  های سرگرم کننده و مبتنی بر بازی، بازی های ویدیویی خود را بسازید. برای تقویت یا کدنویسی بازی‌های خود که می‌توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به ماموریت‌ها بروید. این یک ابزار طراحی با استفاده آسان است و دارای کتابخانه ای از صدها sprites به علاوه جامعه ای از توسعه دهندگان بازی است.

 

ایجاد و یادگیری، برنامه نویسی برای کودکان رایگان

ایجاد و یادگیری

سن: 7-10 سال

مجانی

 

«ایجاد و بیاموز» به بچه‌ها اجازه می‌دهد بازی کنند شروع برنامه نویسی برای کودکان  و علایق متعددی مانند Scratch، روباتیک، و طراحی دیجیتال را کشف کنند. آنها یک کلاس اسکرچ رایگان برای شروع و میزبانی رویدادهای آنلاین با کارشناسان برتر ارائه می دهند.

 

استودیو roblox

استودیو Roblox

سن: 8+

مجانی

 

بازی های خود را در پلتفرم محبوب Roblox با Roblox Studio ایجاد کنید شروع برنامه نویسی برای کودکان . از این موتور ایجاد همهجانبه برای ساختن هر بازی که می توانید تصور کنید استفاده کنید و سپس آن را با میلیون ها بازیکن به اشتراک بگذارید. قالب های بازی وجود دارد که شروع را بسیار ساده می کند. در اردوی Roblox خود، از این الگوها برای ساختن یک بازی obby استفاده می کنیم که توسط دانش آمو شروع برنامه نویسی برای کودکان ز شخصی سازی شده است.

 

اکنون فعالیت ها را در codewizardshq کد می کنید

فعالیت های CodeWizardsHQ

سن: 8+

مجانی

 

فعالیت‌ها و آموزش‌های رایگان، دقیقاً در شروع برنامه نویسی برای کودکان  اینجا در CodeWizardsHQ. فعالیت‌های Scratch، HTML و CSS ما را امتحان کنید که برای مبتدیان و کودکان 8 سال به بالا مناسب است. همچنین این یک راه سرگرم کننده برای تمرین مهارت های کدنویسی و شخصی سازی بازی ها و پروژه های خود است. اگر سوالی دارید، Start programming for kids  ما آماده کمک به گروه STEM، کدنویسی، و رباتیک فیس بوک خود هستیم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد