معرفی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

معرفی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران

۱۲۹ بازديد

آموزش برنامه نویسی به کودکان: چگونه آن را انجام دهیم؟

3 برنامه نویسی یا برنامه نویسی کامپیوتری از ضروریات نسل کنونی  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران و به ویژه آینده است. یک زبان برنامه نویسی، پایه ای برای توسعه نرم افزار و برای عملکرد رایانه ها و تلفن های هوشمند است. بنابراین، آشنایی کودکان با این ابزار راه حل ایده آلی برای مقابله با ظهور فناوری دیجیتال است. چگونه به آموزش برنامه نویسی به کودکان ادامه دهیم؟

 

دوره های کودک و نوجوان

برنامه های تخصصی برای آشنایی کودکان با کدنویسی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  کامپیوتری طراحی شده است. مدرسه Algora دوره های کاملاً تعریف شده ای را در زمینه ساخت ربات، برنامه نویسی و درک ارائه می دهد. این دوره ها با توجه به رده سنی زبان آموزان طراحی شده است.

 

برنامه درسی کودکان

برای زبان آموزان بین 4 تا 9 سال، مقدمه برنامه نویسی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  شامل ساخت یک ربات قابل برنامه ریزی است. برای انجام این کار، منابع برنامه نویسی از دو زبان سازگار با سن آنها و متمرکز بر سه موضوع مختلف استفاده می کنند. هدف برنامه درسی پازل سه بعدی توسعه دید فضایی کودکان است.

 

به لطف فعالیت های مختلف ارائه شده در آنجا، کودکان را قادر می سازد تا به صورت سه بعدی فکر کنند. آنها همچنین می توانند تصاویر را درک، تبدیل و رمزگشایی کنند. هدف دوره رباتیک ساخت یک ربات و کمک به کودک برای تسلط بر ساختار آن است. او به او کمک می کند تا آنچه را که آموخته است برای ساخت یک ربات اصلی به کار گیرد.

 

آموزش برنامه نویسی به کودکان: چگونه آن را انجام دهیم؟

در نهایت، کودکان یاد می گیرند که سازه های پیچیده ای بسازند. کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  برنامه درسی برنامه نویسی بر درک و اجرای برنامه نویسی کامپیوتری توسط کودکان متمرکز است. با برنامه پیچیده آن، آنها یاد می گیرند که از زبان های برنامه نویسی برای متحرک سازی روبات های خود استفاده کنند.

 

برنامه درسی برای نوجوانان

برای نوجوانان، مقدمه برنامه نویسی شامل یک دوره برنامه نویسی رباتیک کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران   است که بیش از سه سال طول می کشد. در سال اول، کودک برنامه نویسی و سپس کاربرد آن را از طریق ساخت ربات کشف می کند. او همچنین یاد می گیرد که از حسگرهای الکترونیکی استفاده کند و ربات ها را از راه دور کنترل کند.

 

در سال دوم، کودکان یاد می گیرند که ربات ها را حرکت دهند  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران و اکنون می توانند بازی بسازند. همچنین قادر به ساخت و برنامه ریزی مکانیزم های پیچیده و پیشرفته هستند.

 

در کلاس سوم، بچه ها در برنامه نویسی رباتیک تخصص پیدا می کنند. آنها همچنین به مهارت های فوق العاده ای مجهز هستند و حتی ممکن است شغلی در مهندسی مکانیک داشته باشند.

 

 

دوره آموزش از راه دور

دوره های آموزش از راه دور در دو مرحله برگزار م کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ی شود. اول از همه مرحله دریافت مطالب توسط زبان آموز قبل از شروع دوره آنلاین است. این شامل یک کیت رباتیک دستی و قابل برنامه ریزی است.

 

سپس، مرحله عملی است که توسط یک تسهیل کننده از طریق ویدئو کنفرانس هدایت می شود. در این مرحله، کودکان در طول 9 ساعت کارگاه آموزشی به دروس و ماموریت هایChildren's programming class in Tehran  برنامه نویسی، کدنویسی کامپیوتری را یاد می گیرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد