بهترین آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان

۴۱ بازديد

جامعه از طریق یک منطقه دیجیتالی شده و دائماً آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  متصل تکامل می یابد. سرعت و پیشرفت کلمات کلیدی قرن بیست و یکم است، جایی که اطلاعات به لطف اینترنت در همه جا و همیشه مصرف می شود. بسیاری از بخش‌ها مجبور شده‌اند برای سازگاری با این تغییرات، خود را دوباره اختراع کنند، مانند مطبوعات یا حتی رادیو.

 

در مورد آموزش نیز چنین است: دوره های کلاسیک  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان خسته کننده یا خسته کننده می شوند. برخلاف جذابیت صفحه نمایش ها و مطالب متعددی که ارائه می دهند، بیشتر دوره ها دیگر مطابق با تحولات جامعه نیستند.

 

روش‌های یادگیری باید با این تغییرات سازگار شوند و دوره‌های دیجیتال محبوب‌تر می‌شوند! به همین دلیل است که ارائه یک برنامه دوره آنلاین مزایای زیادی دارد: این قالبی است که با تمام  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  پروفایل ها، بسته به سن هدف و بخش یادگیری شما سازگار است. ایجاد یک برنامه به شما این امکان را می دهد که با برهم زدن روش های سنتی به لطف انواع مختلف محتوا، خود را متمایز کنید!

 

  مراحل زیر را برای ایجاد یک برنامه آموزش الکترونیکی دنبال کنید:

 

یک موضوع برای برنامه آموزش الکترونیکی خود انتخاب کنید

صفحه اصلی برنامه را برای دوره های آنلاین خود ایجاد کنید

منوی ناوبری خود را برای برنامه آموزش الکترونیکی آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان خود بسازید

محتوای دوره آنلاین را به برنامه خود اضافه کنید

صفحه راه اندازی برنامه آموزش الکترونیکی و نماد برنامه خود را طراحی کنید

برنامه آموزش الکترونیکی خود را آزمایش و منتشر کنید

از یادگیری سنتی تا آموزش الکترونیکی: چالش ها را شناسایی کنید

یادگیری با چالش های جدیدی روبرو می شود که دانستن آنها هنگام آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان   شروع به ایجاد یک برنامه دوره آنلاین مهم است.

 

در محیط مدرسه حداکثر مدت توجه دانش آموز در کلاس تقریباً 10 دقیقه است. عوامل متعددی منجر به این جدایی می شود: روش های تدریس، مشکلات شخصی، فضای عمومی، اما علت اصلی چیزی جزآموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  دیجیتالی شدن نیست. اطلاعات فوراً در وب در دسترس است و زبان آموزان اکنون به قالب های جذاب تر عادت کرده اند.

 

وقتی صحبت از درس های موسیقی، هنری  آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان یا ورزشی می شود، با مشکلات مختلفی مواجه می شوند. در سال های اخیر موانع جدیدی پدیدار شده است، جمعیت در حال کم تحرکی است و فعالیت های فرهنگی و ورزشی از جذابیت کمتری برخوردار است. سفر، شلوغی جمعیت، مدیریت زمان، محدودیت های بودجه، عواملی هستند که بازدارنده هستند و اقدامات به طور فزاینده ای در خانه انجام می شود. آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  ارتباطات اجتماعی اکنون دیجیتالی شده است، بنابراین بیرون رفتن دیگر مانند گذشته مهم نیست.

 

ایجاد یک برنامه دوره آنلاین یک راه حل است. در آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  خانه یا خارج از خانه، به تنهایی یا با دوستان، همه می توانند یادگیری خود را تطبیق دهند و انتخاب کنند که چه چیزی و چگونه می خواهند یاد بگیرند. با کنار هم قرار دادن تمام محتوای خود در یک رابط، علاوه بر اینکه یک ابزار یادگیری است، اپلیکیشن شما به اندازه شبکه های اجتماعی جذاب می شود.

 

یک برنامه برای هر نوع دوره و هدف

حوزه دوره های آنلاین گسترده است و یادگیری دیجیتالی می تواند با چندین نوع معلم و همچنین مخاطبان مختلف سازگار شود. قبل از شروع به ایجاد برنامه خود، دو مرحله ضروری وجود دارد. اولین مورد آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  این است که حوزه یادگیری خود را تعریف کنید تا محتوای مناسب را آنلاین قرار دهید و هویت بصری خود را طراحی کنید. سپس شناسایی مخاطبان و تجزیه و تحلیل نیازها و انتظارات آنها خواهد بود. از خود بپرسید اپلیکیشن شما برای چه کسی است و هدف آن چیست: چه چیزی را می خواهید یاد بگیرید و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید؟ بدیهی است که یک اپلیکیشن یادگیری آموزشی و آموزنده با اپلیکیشن تفریحی خلاقانه آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  یا ورزشی متفاوت خواهد بود.

 

پس از انجام این تجزیه و تحلیل، می توانید طراحی و رابط مناسب را انتخاب کنید. تجربه کاربر نکته کلیدی برای موفقیت یک برنامه است، به همین دلیل مهم است که عملکردهایی را که بیشترین سازگاری را با هدف شما داشته باشند، در عین حال که UX با انتظارات آنها مطابقت دارد، یکپارچه کنید. در اینجا چند ن Phone programming training for children مونه از برنامه های ایجاد شده برای انواع مختلف دوره های آنلاین آورده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد