اهمیت شروع برنامه نویسی برای کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

اهمیت شروع برنامه نویسی برای کودکان

۴۱ بازديد

 

کدنویسی زیادی وجود دارد که برای مبتدیا  شروع برنامه نویسی برای کودکان ن کاملاً در شروع برنامه نویسی برای کودکان  دسترس هستند تا اصول برنامه‌نویسی را بیاموزند؟ 5 بازی برتر ما را کشف کنید!

 

LEGO Boost: ساخت ربات در حین سرگرمی

احتمالاً قبلاً این شرکت دانمارکی را می‌شناسید، اما آیا می‌دانستید که کیت ساخت ربات‌ها را نیز ارائه می‌دهد؟ LEGO Boost، قابل دسترس تر از LEGO Mindstorms، برای کودکان  شروع برنامه نویسی برای کودکان 7 تا 12 ساله طراحی شده است و به شما امکان می دهد 5 مدل مختلف از 847 قطعه را برای مونتاژ ایجاد کنید (شامل یک ربات، یک گربه، یک گیتار، یک وسیله نقلیه و یک "ماشین"). سازنده"). این برنامه با یک برنامه مو شروع برنامه نویسی برای کودکان جود در اندروید و iOS کار می کند که شما را در ساخت ربات راهنمایی می کند. آن را در و ب سایت LEGO پیدا کنید.

 

Cubetto: روش مونته سوری

به این ربات چوبی کمک کنید راه خود را پیدا کند! از 3 تا 9 سالگی اصول برنامه نویسی را به فرزندان شما آموزش می دهد. این از یک داشبورد تشکیل شده است که می توانید بلوک هایی ر شروع برنامه نویسی برای کودکان ا که نشان دهنده اقدامات هستند روی آن قرار دهید تا ربات را روی نقشه های مختلف حرکت دهید. داستان هایی را که Cubetto باید تعریف کند کشف کنید و از رابط رنگارنگ و بدون صفحه نمایش برای راحتی و تمرکز کوچکترها لذت ببرید. اطلاعات بیشتر را در اینجا بیابید.

 

CodeCombat: یک تلاش حماسی

این بازی ویدیویی که در ابتدا برای معلمان طراحی شد شروع برنامه نویسی برای کودکان ه بود، برای کودکان دبستانی طراحی شده است. مفهوم ساده است: برای پیشرفت در داستان قهرمان کد را بنویسید. این برای آموزش مبتدیان نحوه برنامه نویسی یک بازی در حین سرگرمی ایده آل است، به خصوص که با زبان های موجود آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  مانند جاوا اسکریپت و پایتون کار می کند. برای کشف آنلاین.

 

CodeMonster: یادگیری از طریق آزمایش

هیچ چیز بهتر از یادگیری از طریق آزمایش نیست ... یک هیولای آبی کوچک در بالای صفحه در یک سری تمرین برای درک نحوه عملکرد برنامه نویسی شما را همراهی می کند. این یک رویکرد رایگان است که بازیکنان کمی با تجربه‌تر را هدف قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد نحوه عملکرد کد را به صورت شروع برنامه نویسی برای کودکان  زنده درک کنید. در اینجا با هیولای آبی کوچک آشنا شوید.

 

ImagiCharm: لوازم جانبی برای شخصی سازی

این یک ابزار خلاقانه است که ظاهر را مطابق میل شما تغییر  می دهد. به 64 چراغ نشانگر مجهز شده است تا از طریق برنامه ای که از کد پایتون استفاده می کند، برنامه ریزی شود تا هزاران الگوی مختلف را نشان دهد. برای آویزان کردن به کیف یا جاکلیدی هم یک اکسسوری تزئینی است! اکنون اینجا را پیدا کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که روش‌های یادگیری شخصی‌ت ر دیگری نیز وجود دارد: برای بهره‌مندی از حمایتی که برای فرزندتان مناسب است، Start programming for kids  کارگاه‌های ما را در طول سال کشف کنید!

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد