اهمیت یادگیری ٰنرم افزار برنامه نویسی کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

اهمیت یادگیری ٰنرم افزار برنامه نویسی کودکان

۴۲ بازديد

 

Boost ابزاری مبتنی بر کد است که به جوانان اجازه می دهد نرم افزار برنامه نویسی کودکان  مدل های مختلف لگو را طراحی و برنامه ریزی کنند. بلوک های کد کشیدن و رها کردن در این ابزار برنامه نویسی برای کودکان استفاده می شود. ممکن است مدل ها برای تولید صدا و حرکت برنامه ریزی شوند.

 

این کیت به کودکان آموزش می دهد که چگونه پنج مدل متمایز از جمله ربات، گربه، ماشین ساخت لگو، گیتار و موش روی ماشین بسازند.

 

آنها همچنین می توانند پروژه های خود را طراحی و برنامه ریزی کنند. نرم افزار برنامه نویسی کودکان  اگرچه این مجموعه گران است، اما بسیار همه کاره و خیره کننده است. اگر جوان شما قبلاً از جانبازان لگو باشد، یک انتقال ساده خواهد بود.

 

9) جزیره جعبه

 

دانلود (13).jpg

 

پلتفرم: iOS و Android

هزینه: رایگان + خریدهای درون برنامه ای از 2.99 تا 7.99 دلار

سن: 5-10 سال

زیبایی بصری بازی فوق العاده است. بسیاری از همتایان دو بعدی نرم افزار برنامه نویسی کودکان  آن به دلیل گرافیک و طرح سه بعدی پر جنب و جوش، بیشتر شبیه یک بازی ویدیویی هستند. گیم پلی کشیدن و رها کردن نوآورانه نیست، اما برای آموزش حل مسئله و استدلال کدنویسی اساسی به فرزندان شما کافی است. ده سطح اول رایگان است، اما برای دسترسی به 100 سطح باقیمانده باید هزینه بپردازید. نمی توانید چندین کاربر اضافه کنید یا از یک حساب در دستگاه های مختلف استفاده کنید.

 

برنامه های برنامه نویسی برای کودکان در مقطع راهنمایی (سنین 11 تا 13 سال)

1) آزمایشگاه کد Cozmo

 

پلتفرم: iOS و Android

سن: 6-17+ سن

هزینه: رایگان + 149.99 دلار برای ربات Cozmo Cozmo یک ربات کوچولوی نرم افزار برنامه نویسی کودکان  غیرمنطقی است که راه می‌رود، بلوک‌ها را برمی‌دارد، به اطراف نگاه می‌کند، موارد را تشخیص می‌دهد، با کلمات آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  کوتاه صحبت می‌کند و کارهای بسیار دیگری انجام می‌دهد. Code Labs، یک ابزار کدگذاری کشیدن و رها کردن، برای کنترل Cozmo استفاده می‌شود و مطمئناً مورد توجه بچه‌ها خواهد بود.

برخی از کودکان ممکن است بازی رایگان را بیش از حد آزاد بدانند. نرم افزار برنامه نویسی کودکان  همچنین یک دستگاه گران قیمت و تا حدودی ظریف است که گاهی اوقات نیاز به شارژ دارد و گاهی اوقات خراب می شود. از سوی دیگر، مقاومت در برابر رفتار دوست داشتنی Cozmo تقریبا غیرممکن است.

 

2) Mimo1200x630wa.png

 

پلتفرم: iOS و اندروید

سن: 12 سال +

مجانی

به جای آموزش مستقیم سوئیفت، Mimo به دانش آموزان از طریق  نرم افزار برنامه نویسی کودکان ایجاد یک برنامه iOS آموزش می دهد. برخلاف دیگر برنامه‌های موجود در لیست ما، Mimo با هدف نهایی طراحی شده است و از درس‌های فراگیر برای آموزش برنامه‌نویسی استفاده می‌کند. این برنامه های برنامه نویسی برای کودکان HTML، CSS، جاوا اسکریپت، سوئیفت و موارد دیگر را ارائه می دهند.

 

3) Sphero Edu

 

پلتفرم: iOS و Android

سن: 5-13+ سن

هزینه: رایگان + 129.99 دلار برای ربات Sphero، نرم افزار برنامه نویسی کودکان  قیمت ها برای ربات های دیگر متفاوت است

با برنامه کدنویسی Sphero Edu، بچه‌ها می‌توانند انواع روبات‌های Sphero، از جمله بازتولید مینیاتوری درویدهای جنگ ستارگان مانند BB-8 و R2-D2 را کار کنند. ربات‌های اسفرو همچنین شامل توپ‌ها و کپسول‌های خود غلتان هستند. آن‌ها فوق‌العاده سخت، ضد آب و زیرک هستند. کاربران همچنین می‌توانند ابزارهای خود را به پهلو بچرخانند تا یک کنترل از راه دور بدون کد اولیه ایجاد کنند، که ممکن است برخی از کودکان را از یادگیری کدنویسی  نرم افزار برنامه نویسی کودکان باز دارد. ربات Sphero که با اپلیکیشن کنترل می شود یکی از مقرون به صرفه ترین اپلیکیشن ها است.

 

4)Everything MachineCoding-Riddles-1280x720.jpg

 

پلتفرم: iOS

هزینه: 2.99 دلار

سن: 7-12+ سن

Everything Machine راهی عالی برای یادگیری برنامه نویسی  نرم افزار برنامه نویسی کودکان و مهندسی به روشی سرگرم کننده است. این برنامه برای بچه‌هایی است که می‌خواهند نحوه کدنویسی و ایجاد دستگاه‌های جذاب با استفاده از سخت‌افزارهای مختلف را یاد بگیرند.

 

طبق وب‌سایت این اپلیکیشن، بچه‌ها ممکن است ابزارهای قابل‌توجهی مانند دوربین استاپ موشن و مبدل صدا ایجاد کنند.

 

5) زمین های بازی سوئیفت

 

پلتفرم: iPad

سن: 10-13 سال

مجانی

Swift Playgrounds مجموعه ای از بازی های برنامه نویسی اپل نرم افزار برنامه نویسی کودکان  است که هدف آن آموزش زبان توسعه اپلیکیشن Swift است. بازیکنان یک شخصیت جذاب را از طریق آزمایشات در یک محیط سه بعدی پر جنب و جوش در بازی اصلی کنترل می کنند.

 

6) SoloLearnmaxresdefault (3).jpg

 

پلتفرم: iOS و اندروید

سن: 12 سال +

مجانی

SoloLearn یک برنامه آموزشی برای دانش آموزان در اواخر نوجوانی و اوایل دهه بیست است. این برنامه‌های برنامه‌نویسی رایگان برای کودکان، زبان‌های برنامه‌نویسی C، C++، جاوا اسکریپت، HTML، CSS و Python را برای کودکان ارائه می‌کنند. این دوره با مبانی هر زبان شروع می شود و با پیشرفت در مراحل، آنها را گسترش می دهد. چالش های کد در برابر حریفان واقعی، که به شما امکان می دهد مهارت های خود را با دیگران مقایسه کنید، نرم افزار برنامه نویسی کودکان  چیزی است که SoloLearn را از رقبا متمایز می کند.

 

7) Codemasters

 

سکو:

سن: 4-8

هزینه: امتحان رایگان، پولی

کدگذاری مبتنی بر متن که متمایز است، تجربیات واقعی را ایجاد می کند. این برنامه درس‌های پایتون به خوبی طراحی شده و یک رابط کاربری دارد که این را به گزینه‌ای فوق‌العاده برای آموزش جدی نرم افزار برنامه نویسی کودکان  برنامه‌نویسی تبدیل کرده است. معلمان می‌توانند درس‌ها را اختصاص دهند و به دانش‌آموزان اجازه دهند که به‌طور مستقل از طریق آموزش‌ها به عنوان جایگزین یا جایگزین تکلیف کار کنند. دانش‌آموزان می‌توانند بدون حمایت زیاد معلم در درس‌ها کار کنند.

 

گزینه دیگر استفاده از Codemasters به عنوان نقطه شروع برای  نرم افزار برنامه نویسی کودکان  یک دوره برنامه نویسی است. معلمان می‌توانند از برنامه‌های درسی کامل برای ایجاد یک دوره کدگذاری استفاده کنند که هم شامل آموزش مستقیم معلم و هم یادگیری آنلاین است. معلمانی که بیشتر درگیر آموزش Codemasters هستند، می توانند  Children's programming software از c قابل تنظیم سایت استفاده کنند

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد