تازه های هوش مصنوعی حل تکالیف

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

تازه های هوش مصنوعی حل تکالیف

۲ بازديد

که مجموعه داده های دولتی و تجاری را برای هوش مصنوعی حل تکالیف  بهبود عملکرد سیستم ترکیب می کند. برای مثال، شهرها می‌توانند اطلاعات مربوط به خدمات اشتراک‌گذاری سواری را با مطالب خود در مکان‌های خدمات اجتماعی، خطوط اتوبوس، حمل‌ونقل عمومی و ازدحام بزرگراه‌ها برای بهبود حمل‌ونقل یکپارچه کنند. این امر به کلان شهرها کمک می کند تا با مشکلات ترافیکی مقابله کنند و به برنامه ریزی بزرگراه ها و حمل و نقل انبوه کمک کنند.

 

برخی از ترکیبی از این رویکردها دسترسی به داده‌ها را  هوش مصنوعی حل تکالیف برای محققان، دولت و جامعه تجاری بدون آسیب رساندن به حریم خصوصی شخصی بهبود می‌بخشد. همانطور که ایان باک، معاون NVIDIA اشاره کرد، "داده سوختی است که موتور هوش مصنوعی را به حرکت در می آورد. دولت فدرال به منابع وسیع اطلاعات دسترسی دارد. باز کردن دسترسی به آن داده‌ها به ما کمک می‌کند تا بینش‌هایی به دست آوریم که اقتصاد ایالات متحده را متحول می‌کند.»53 دولت فدرال از طریق پورتال Data.gov خود، بیش از 230000 مجموعه داده را در اختیار عموم قرار داده است و این امر به نوآوری و بهبود کمک کرده است. هوش مصنوعی و فناوری‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها. 54 بخش هوش مصنوعی حل تکالیف  خصوصی همچنین باید دسترسی به داده‌های تحقیقاتی را تسهیل کند تا جامعه بتواند به مزایای کامل هوش مصنوعی دست یابد.

 

افزایش سرمایه گذاری دولت در هوش مصنوعی

به گفته گرگ براکمن، یکی از بنیانگذاران OpenAI، دولت فدرال ایالات متحده تنها 1.1 میلیارد دلار در فناوری هوش مصنوعی طبقه بندی نشده سرمایه گذاری می کند.55 که بسیار کمتر از مبلغی است که چین یا سایر کشورهای پیشرو در این زمینه تحقیقاتی هزینه می کنند. این کمبود قابل توجه است زیرا بازده اقتصادی هوش مصنوعی قابل توجه است. به منظور تقویت توسعه اقتصادی و نوآوری اجتماعی، مقامات فدرال باید سرمایه گذاری در هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها را افزایش دهند. سرمایه گذاری بالاتر احتمالاً چندین برابر منافع اقتصادی و اجتماعی را برای هوش مصنوعی حل تکالیف  خود هزینه می کند

 

ترویج آموزش دیجیتال و توسعه نیروی کار

از آنجایی که برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در بسیاری از بخش ها سرعت می گیرد، بسیار مهم است که ما موسسات آموزشی خود را برای دنیایی تصور کنیم که در آن هوش مصنوعی در همه جا وجود داشته باشد و دانش آموزان به آموزش متفاوتی نسبت به آنچه در حال حاضر دریافت می کنند نیاز دارند. در حال حاضر، بسیاری از دانش آموزان در مورد انواع مهارت هایی که در یک چشم انداز تحت سلطه هوش مصنوعی مورد نیاز است، آموزش نمی بینند. به عنوان مثال، در حال حاضر کمبود دانشمندان داده، دانشمندان کامپیوتر، مهندسان، کدگذاران و توسعه دهندگان پلتفرم وجود دارد. اینها مهارت هایی هستند که کمبود دارند. مگر اینکه سیستم آموزشی ما افراد بیشتری با این قابلیت ها تولی هوش مصنوعی حل تکالیف د کند، توسعه هوش مصنوعی را محدود می کند.

 

به این دلایل، دولت های ایالتی و فدرال هر دو در سرمایه انسانی هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده اند. به عنوان مثال، در سال 2017، بنیاد ملی علوم بیش از 6500 دانشجوی فارغ التحصیل در رشته های مرتبط با کامپیوتر را تامین مالی کرد و چندین طرح جدید را که برای تشویق داده ها و علوم کامپیوتر در همه سطوح از پیش دانشگاهی تا بالاتر و آموزش مداوم طراحی شده اند، راه اندازی کرده است. برای ایجاد خط لوله بزرگتری از هوش مصنوعی حل تکالیف  هوش مصنوعی و پرسنل تجزیه و تحلیل داده ها به طوری که ایالات متحده بتواند از مزایای کامل انقلاب دانش بهره مند شود.

 

اما همچنین باید تغییرات اساسی در خود فرآیند یادگیری ایجاد شود. این فقط مهارت‌های فنی نیست که در دنیای هوش مصنوعی مورد نیاز است، بلکه مهارت‌های استدلال انتقادی، همکاری، طراحی، نمایش بصری اطلاعات و تفکر مستقل و غیره است. هوش مصنوعی نحوه عملکرد جامعه و اقتصاد را مجدداً پیکربندی خواهد کرد، و نیاز به تفکر «تصویر بزرگ» در مورد اینکه این امر چه معنایی برای اخلاق، حکمرانی و تأثیرات اجتماعی هوش مصنوعی حل تکالیف  دارد وجود دارد. مردم به توانایی تفکر گسترده در مورد بسیاری از سوالات و ادغام دانش از تعدادی از زمینه های مختلف نیاز دارند.

 

یکی از نمونه‌های راه‌های جدید برای آماده‌سازی  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان دانش‌آموزان برای آینده دیجیتال، برنامه مشاور معلم IBM است که از ابزارهای آنلاین رایگان واتسون برای کمک به معلمان برای آوردن آخرین دانش به کلاس درس استفاده می‌کند. آنها مربیان را قادر می سازند تا طرح های درسی جدیدی را در زمینه های STEM و غیر STEM ایجاد کنند، فیلم های آموزشی مرتبط را بیابند، و به دانش آموزان کمک می کنند تا بیشترین بهره را از کلاس ببرند.58 به این ترتیب، آنها پیش ساز محیط های آموزشی جدیدی هستند که باید ایجاد شوند.

 

یک کمیته مشاوره فدرال هوش مصنوعی ایجاد کنید

مقامات فدرال باید به نحوه برخورد با هوش مصنوعی فکر هوش مصنوعی حل تکالیف  کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، مسائل زیادی از نیاز به بهبود دسترسی به داده ها تا پرداختن به مسائل مربوط به تعصب و تبعیض وجود دارد. مهم است که این نگرانی‌ها و سایر نگرانی‌ها در نظر گرفته شوند تا بتوانیم از مزایای کامل این فناوری نوظهور بهره مند شویم.

 

به منظور پیشرفت در این زمینه، چند تن از اعضای کنگره "قانون آینده هوش مصنوعی" را معرفی کرده اند، لایحه ای که برای ایجاد سیاست های گسترده و اصول قانونی برای هوش مصنوعی طراحی شده است. به وزیر بازرگانی پیشنهاد می‌کند که یک کمیته مشورتی فدرال برای توسعه و اجرای هوش مصنوعی ایجاد کند.  هوش مصنوعی حل تکالیف این قانون مکانیسمی را برای دولت فدرال فراهم می‌کند تا در مورد راه‌هایی برای ارتقای «جو سرمایه‌گذاری و نوآور Artificial intelligence to solve homework ی برای تضمین رقابت‌پذیری جهانی ایالات متحده»، «بهینه‌سازی توسعه هوش مصنوعی برای مقابله با این مشکلات» مشاوره دریافت کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد