هوش مصنوعی حل تکالیف

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

هوش مصنوعی حل تکالیف

۲ بازديد

a و به دنبال روندهای اساسی است. هوش مصنوعی حل تکالیف  اگر چیزی را پیدا کند که برای یک مشکل عملی مرتبط است، طراحان نرم افزار می توانند آن دانش را بگیرند و از آن برای تجزیه و تحلیل مسائل خاص استفاده کنند. تنها چیزی که مورد نیاز است داده هایی است که به اندازه کافی قوی باشند که الگوریتم ها بتوانند الگوهای مفید را تشخیص دهند. داده ها می توانند به شکل اطلاعات دیجیتال، تصاویر ماهواره ای، اطلاعات بصری، متن یا داده های بدون ساختار باشند.

 

تطبیق پذیری

سیستم‌های هوش مصنوعی توانایی یادگیری  هوش مصنوعی حل تکالیف و تطبیق با تصمیم‌گیری را دارند. به عنوان مثال، در منطقه حمل و نقل، وسایل نقلیه نیمه خودران ابزارهایی دارند که به رانندگان و وسایل نقلیه اجازه می دهد از ازدحام، چاله ها، ساخت بزرگراه یا سایر موانع احتمالی ترافیکی مطلع شوند. وسایل نقلیه می توانند بدون دخالت انسان از تجربه سایر وسایل نقلیه در جاده استفاده کنند و کل مجموعه "تجربه" به دست آمده آنها بلافاصله و به طور کامل به سایر وسایل نقلیه با پیکربندی مشابه قابل انتقال است. الگوریتم‌ها، حسگرها و دوربین‌های پیشرفته آن‌ها از تجربه در عملیات جاری استفاده می‌کنند و از داشبورد و نمایشگرهای بصری برای ارائه اطلاعات در زمان واقعی استفاده می‌کنند تا رانندگان انسانی بتوانند ترافیک جاری و شرایط خودرو را درک کنند. و در مورد وسایل نقلیه کاملاً خودمختار، سیستم ه هوش مصنوعی حل تکالیف ای پیشرفته می توانند ماشین یا کامیون را کاملاً کنترل کنند و تمام تصمیمات ناوبری را بگیرند.

 

مطالب مرتبط

 

چگونه روبات‌ها، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی  هوش مصنوعی حل تکالیف بر اشتغال و سیاست عمومی تأثیر می‌گذارند

 

فناوری و اطلاعات

چگونه روبات‌ها، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بر اشتغال و سیاست عمومی تأثیر می‌گذارند

جک کارستن، دارل ام وست

 

26 اکتبر 2015

 

استفاده از قدرت مخرب هوش مصنوعی برای فرصت‌های منصفانه‌تر

 

توسعه نیروی کار

استفاده از قدرت مخرب هوش مصنوعی برای فرصت‌های منصفانه‌تر

ماکادا هنری-نیکی

 

16 نوامبر 2017

 

کار و سیاست اجتماعی در عصر هوش مصنوعی

دانیل گورینگ در حال نمایش رانندگی بدون هندز در برلین

فناوری و اطلاعات

کار و سیاست اجتماعی در عصر هوش مصنوعی

سونیل جوهال، دانیل آرایا

 

28 فوریه 2017

 

بازگشت به بالا

فصل دوم

کاربرد در بخش های مختلف

هوش مصنوعی یک چشم‌انداز آینده‌نگر نیست، بلک هوش مصنوعی حل تکالیف ه چیزی است که امروزه در اینجا وجود دارد و با بخش‌های مختلف ادغام شده و در آن مستقر شده است. این شامل زمینه هایی مانند امور مالی، امنیت ملی، مراقبت های بهداشتی، عدالت کیفری، حمل و نقل و شهرهای هوشمند می شود. نمونه های متعددی وجود دارد که در آن هوش مصنوعی در حال حاضر بر جهان تأثیر گذاشته و توانایی های انسان را به روش های قابل توجهی افزایش می دهد.

 

یکی از دلایل نقش رو به رشد هوش مصنوعی هوش مصنوعی حل تکالیف ، فرصت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  های فوق العاده ای برای توسعه اقتصادی است که ارائه می دهد. پروژه‌ای که توسط PriceWaterhouseCoopers انجام شد تخمین زد که «فناوری‌های هوش مصنوعی می‌توانند تولید ناخالص داخلی جهانی را تا سال 2030 به میزان 15.7 تریلیون دلار، یعنی 14 درصد کامل، افزایش دهند». 1.2 تریلیون دلار برای آفریقا و اقیانوسیه، 0.9 تریلیون دلار در بقیه آسیا خارج از چین، 0.7 تریلیون دلار در جنوب اروپا و 0.5 تریلیون دلار در آمریکای لاتین. چین در حال برداشتن گام های سریع است زیرا هدف ملی سرمایه گذاری 150 میلیارد دلاری در هوش مصنوعی و تبدیل شدن  هوش مصنوعی حل تکالیف به رهبر جهانی در این زمینه تا سال 2030 را تعیین کرده است.

 

در همین حال، یک مطالعه موسسه جهانی مک‌کینزی در چین نشان داد که «اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به اقتصاد چین تزریق بهره‌وری بدهد که بسته به سرعت پذیرش، سالانه 0.8 تا 1.4 درصد به رشد تولید ناخالص داخلی اضافه می‌کند». از آنجایی که چین در حال حاضر از نظر استقرار هوش مصنوعی از ایالات متحده و بریتانیا عقب است، وسعت بازار هوش مصنوعی به آن کشور فرصت های فوق العاده ای برای آزمایش آزمایشی و توسعه آینده می دهد.

 

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی مالی در ایالات متحده هوش مصنوعی حل تکالیف  بین سال‌های 2013 و 2014 سه برابر شد و در مجموع به 12.2 میلیارد دلار رسید. به گفته ناظران در آن بخش، «تصمیم‌گیری‌ها در مورد وام‌ها اکنون توسط نرم‌افزاری گرفته می‌شود که می‌تواند انواع داده‌های دقیق تجزیه‌شده را در نظر بگیرد. یک وام گیرنده، نه فقط یک امتیاز اعتباری و یک بررسی سوابق.»10 علاوه بر این، به اصطلاح مشاوران رباتیکی وجود دارند که «پرتفوی سرمایه گذاری شخصی ایجاد می کنند و نیاز به کارگزاران سهام و مشاوران مالی را از بین می برند». احساسات سرمایه گذاری را از بین ببرید و بر اساس ملاحظات تحلیلی تصمیم بگیرید و این انتخاب ها را در عرض چند دقیقه انجام دهید.

 

نمونه بارز آن در بورس‌ها اتفاق می‌افتد، جایی که معاملات با هوش مصنوعی حل تکالیف  فرکانس بالا توسط ماشین‌ها جایگزین بسیاری از تصمیم‌گیری‌های انسانی شده است. مردم سفارشات خرید و فروش را ارسال می کنند و رایانه ها بدون دخالت انسان در یک چشم به هم زدن آنها را مطابقت می دهند. ماشین‌ها می‌توانند ناکارآمدی‌های معاملاتی یا تفاوت‌های بازار را در مقیاس بسیار کوچک تشخیص دهند و معاملاتی را انجام دهند که طبق دستورالعمل‌های سرمایه‌گذار درآمد کسب می‌کنند.12 این ابزارها که در برخی مکان‌ها توسط محاسبات پیشرفته قدرت می‌گیرند، ظرفیت بسیا Artificial intelligence to solve homework ر بیشتری برای ذخیره اطلاعات دارند، زیرا تاکیدشان بر صفر نیست. یا یکی،

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد