موارد برنامه نویسی موثر در برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

موارد برنامه نویسی موثر در برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

۷۹۵ بازديد

 عملکرد ریاضی را تقویت کنید

این عقیده معمول همیشه این بوده است که بچه های علاقه مند به کد نویسی باید مهارت های ریاضی قوی داشته باشند. با این حال ، معلوم است که ممکن است عکس این مسئله نیز صادق باشد: کدگذاری می تواند به کودکان در ایجاد مهارت های ریاضیات کمک کند و یادگیری ریاضیات را جذاب و سرگرم کننده تر کند.

طی سه سالی که مرکز کازیتا ، یک مدرسه ابتدایی در کالیفرنیای جنوبی ، به تدریس برنامه نویسی با Tynker پرداخته است ، آنها پیشرفت های چشمگیری در نمرات ریاضی دانش آموزان خود مشاهده کرده اند ، که تقریباً از همه مدارس کالیفرنیا با جمعیتی مشابه بهتر عمل می کند. جنی چین ، متخصص STEM مدرسه ، معتقد است که این پیشرفت به دلیل اثربخشی برنامه CS آنها است. وقتی بچه ها کد نویسی را یاد می گیرند ، مهارت های کلیدی مانند حل مسئله و تمرین تفکر الگوریتمی و محاسباتی را پیدا می کنند - و هنگامی که کدنویسی با Tynker را یاد می گیرند ، همزمان سرگرم می شوند ، بنابراینبیشتر احتمال دارد که با مواد درگیر بمانید. این مجموعه مهارت های گستردهو روش های شکستن و تجزیه و تحلیل مشکلات در برنامه درسی ترجمه می شود و به خصوص در مورد ریاضیات بسیار مفید است.

چه بچه ها در مدرسه یا در خانه کد نویسی را یاد بگیرند ، شما فقط می توانید تأثیر خود را بر عملکرد کلی درسی آنها ببینید! در اینجا چند روش وجود دارد که کدگذاری به کودکان کمک می کند

یادگیری ریاضیات:

کدگذاری به بچه ها کمک می کند تا مفاهیم انتزاعی را تجسم کنند

درک مفاهیم ریاضی انتزاعی می تواند برای بسیاری از بچه ها یک چالش باشد و آنها را کاملاً کنار بگذارد. والدین ، ​​معلمان ، و

متخصصان فن آوری از Tynker برای کمک به کودکان در تجسم مفاهیم ریاضی انتزاعی استفاده می کنند. "یکی از رایج ترین مزایای برنامه درسی بین برنامه های رایانه ای این است که بچه ها راحت تر عمل می کنند.وقت یادگیری مهارت های ریاضی ، "میشل لاگوس ، معلم علوم کامپیوتر که از Tynker در کلاس های ابتدایی آمریکایی استفاده می کند ، می گوید.مدرسه ای در Tegucigalpa ، هندوراس. "هنگامی که آنها مجبورند روی تقسیم طولانی کار کنند ، برای آنها آسان تر است که اعداد را به جای عدد تجسم کنند، با انگشتانشان حساب می کنند. آنها معادله را تجسم می کنند و به بهترین راه حل آن فکر می کنند. " لاگوس گزارش می دهد که او "بچه ها را در داخل دیده است

بسیاری از نمرات مهارت های ریاضی خود را بهبود می بخشند "با استفاده از Tynker برای یادگیری کدگذاری. جسی تورستاد ، هماهنگ کننده فناوری در منطقه مدارس دولتی تجربه مشابهی داشته است: "Tynker یک مثال مشخص از قدرت رقم اعشار را برای بچه ها فراهم می کند." "هنگام مطالعه اعشار در ریاضیات ، دانش آموزان یک لحظه دلخراش" Ah-ha! "را تجربه می کنند وقتی می بینند که چگونه حرکت یک بلوک اعشاری کد می تواند بر اشیا on روی صفحه ده برابر تأثیر بگذارد."

برنامه نویسی شیءگرا Oop چیست؟

برنامه نویسی شیءگرا ترکیبی از گروهی از متغیرها (ویژگی ها) و توابع (روش ها) به شکل واحدی است که آن را یک «شی» می نامند. این اشیاء به صورت کلاس هایی طبقه بندی می شوند که هر کدام از اشیاء موجود در آن ها می تواند با دیگری تشکیل یک گروه بدهد. برنامه نویسی شیءگرا کمک می کند اشیاء را در کدهای یک برنامه پیدا کنید و کارهای مختلفی که در رابطه با هر کدام انجام می شود را تحت نظر بگیرید.

این سبک برنامه نویسی در زبان های برنامه نویسی بسیار متداول مانند جاوا، C++ و PHP به وفور استفاده می شود. این زبان ها به ساده سازی ساختار و سازمان برنامه های نرم افزاری کمک می کند. برنامه نویسان اغلب زمانی از OOP استفاده می کنند که بخواهند برنامه های پیچیده تری تولید کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.