ویژگی زبان برنامه نویسی سی شارپ

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

ویژگی زبان برنامه نویسی سی شارپ

۸۰۶ بازديد

همه باید بدانند که بیشتر ابزارهای C # انتقال موتور Roslyn را به اتمام رسانده اند ، اما هنوز برخی از آنها وجود ندارد. همچنین سخنران وجود دارد پروژه تد برانگز یک استثنا است ، زیرا وی برخی دلایل فنی را در نظر دارد. ایده این است که در اینجا پایگاه کد مورد نیاز شما برای پیاده سازی IDE و ویرایشگر وجود دارد. اگر شما نیاز به استفاده از انواع مختلف ابزار تجزیه و تحلیل دارید ، می توانید آنها را وارد کنید تا مشکلات موجود در کد را تجزیه و تحلیل کنید. اگر می خواهید روی کد ، مانند انتقال کد ، تکمیل کد یا بازسازی مجدد کد ، عملیاتی را انجام دهید ، می توانید از آن استفاده کنید. در صورت نیاز به تولید کد منبع ، می توانید از آن استفاده کنید. اگر لازم است سناریوهای تعاملی بیشتری را اجرا کنید ، مانند اسکریپت ها یا REPL (به عنوان مثال ، اکنون C # REPL را در Visual Studio قرار داده ایم که بر اساس Roslyn ساخته شده است) ، این موتور همچنان می تواند کد را کامپایل کرده و خروجی را کامل کند .

 

در اینجا مثالی از آنچه می توانید به دست بیاورید آورده شده است ، یعنی همان کاری که مردم می توانند با روزلین انجام دهند. این ممکن است منجر به رشد چشمگیر ابزارهای مرتبط با زبان برنامه نویسی شود ، زیرا افراد اکنون می توانند با C # سریعتر برخورد کنند. این می تواند با C # به خوبی کار کند. اکنون که اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار گرفته است ، مانند دستور زبان ، معناشناسی و غیره ، می توانید با توجه به ایده های خود ، بیت کدهای خاصی را به مکان های مورد نیاز خود اضافه کنید. یک پروژه اجتماعی وجود دارد که از این مزیت نهایت استفاده را می کند و آن هم OmniSharp است.

 

OmniSharp - ویرایش در هر زمان و هر مکان C

OmniSharp پروژه خاصی است که برای اجرای C # بر روی ویرایشگر مورد علاقه شما طراحی شده است. روش آنها برای دستیابی به این عملکرد بسیار هوشمندانه است: از آنجا که C # اکنون می تواند در هر مکانی اجرا شود ، آنها از موتور C # Roslyn استفاده می کنند و سپس بدون توجه به اینکه در چه دستگاهی در حال توسعه هستند (به عنوان مثال Mac) در یک فرایند جداگانه کار می کنند. آنها برای کارکردن موتور از یک فرایند جداگانه استفاده می کنند و سپس تنها کاری که می توان انجام داد این است که یک لایه ادغام بسیار ساده اضافه کنند و سپس آن را در یک ویرایشگر خاص به لایه ادغام اضافه کنند ، تا دو طرف بتوانند از طریق روند ارتباط برقرار کنند ، به طوری که ویرایشگر تمام اطلاعات مربوط به C # را می داند.

 

هر بار که یک کلید را فشار می دهید ، مانند وارد کردن یک گرامر نقطه ، باید در این زمان تکمیل کد را نشان دهید. در این زمان ، از روند بعدی س askال می شود: "کاربر دستور زبان نقطه را وارد می کند ، پس من باید وارد کنم لیست تکمیل کد چه چیزی را نشان می دهد؟ ". روزلین تمام معانی معنایی را می داند و سپس به سردبیر می گوید: "این پنج روش موجود است ، فقط آنها را نمایش دهید."

 

از طریق این روش تفکیک ، تمام فرایند تجزیه و تحلیل معنایی در یک فرآیند جداگانه پیچیده می شود ، و سپس داده ها از طریق روش انتقال داده استاندارد مبادله می شوند. این به ما امکان می دهد C # با عملکرد خوب را در بسیاری از ویراستاران پیاده سازی کنیم ، و همچنین می تواند آگاهی معنایی را ایجاد کند (البته این روش بررسی های متفاوتی دارد).

 

باید به یک نکته دیگر اشاره کنم ، برای Visual Studio مایکروسافت ، ما از OmniSharp برای پیاده سازی حالت C # خود استفاده می کنیم ، زیرا این پسوندی است که می تواند در هر جایی بارگیری شود. در ویرایشگر تعبیه نخواهد شد. C # ، مانند سایر زبانها ، یک جز extension داخلی برای Visual Studio است.

https://academy.realm.io/cn/posts/goto-mads-torgersen-why-take-another-look-at-c-sharp/

 

نكات مهم قبل از خريد آموزش زبان نصرت انگليسي

۴ نكته مهم قبل از خريد آموزش زبان نصرت انگليسي (حتما بخوانيد!)

در اين پست تجربه شخصي خودم و چند تن از دوستانم كه در زبان انگليسي تقريبا به درجه استادي رسيده اند را به همراه چكيده اي از تحقيقات اخير انجام شده در زمينه يادگيري مكالمه انگليسي نصرت براي شما توضيح مي دهم.

احتمالا شما كه در حال خواندن اين پست هستيد، از آن دسته افرادي مي باشيد كه به دنبال يادگيري سريع و راحت مكالمه انگليسي بوده و به قول مجموعه آموزش زبان انگليسي نصرت، قرار است مكالمه را در ۹۰ روز ياد بگيريد. خب چند نكته هست كه مايلم قبل از اينكه خريد آموزش زبان نصرت را انجام دهيد، به شما گوشزد كنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.