دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد1

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد1

۷۲۳ بازديد

به تابع فیبوناچی خودمان برگردیم، متوجه دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد خواهید شد که مشکل بازگشتی ها این است که هر چه تعداد بیشتری را در ادامه درخواست کنیم. بنابراین، برنامه بیشتر طول می کشد.ما می توانیم این را با استفاده از تابع جادویی IPython، %timeit نشان دهیم.

تگ -n<N> به این معنی است که یک تابع چند بار حلقه خواهد شد، در مورد ما، فقط یک بار. -o نتیجه timeit را به یک متغیر، t در مورد ما، برای بازرسی بعدی خروجی می دهد.

اکنون از پانداها برای جدول بندی داده های خود استفاده می کنیم.پانداها را به صورت PD وارد کنیدما به پانداها نام مستعار pd داده ایم. این باعث می‌شود که مجبور نباشیم همیشه «پاندا» بنویسیم.

با وارد کردن پانداها به کلاس DataFrame دسترسی داریم. ما می توانیم این داده ها را رسم کرده و ذخیره کنیم. ما از کتابخانه دیگری به نام matplotlib استفاده می کنیم که یک کتابخانه نموداری برای ذخیره نمودار خود به عنوان تصویر است.

عملکرد بسیار گران قیمت ما می توانیم افزایش دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد نمایی را در زمانی که برنامه طول می کشد به عنوان افزایش n ببینیم.می توانیم کل زمان را محاسبه کنیم:

ما به معرفی فرهنگ لغت خواهیم پرداخت. دیکشنری ها دارای یک کلید و یک جفت ارزش هستند.

اگر به کلیدی اشاره کنیم که وجود ندارد (مثلاً dct["key5"]، یک خطا دریافت می‌کنیم. یا می‌توانیم از متد get() استفاده کنیم، بنابراین کد ما خطا نمی‌کند و به جای آن None برگردانده می‌شود.

با بازگشت به مثال تابع فیبوناچی، می‌توانیم از فرهنگ‌های لغت برای ذخیره مقادیری که قبلا محاسبه شده‌اند، به جای اینکه دوباره و دوباره محاسبه کنیم، استفاده کنیم. به این کار کش می گویند و کاری که ما انجام می دهیم معامله حافظه با زمان محاسباتی کمتر است.

ما در ابتدا یک شرطی اضافه کرده‌ایم که ساده بررسی می‌کند که آیا نتیجه قبلی در حافظه پنهان است یا خیر و از این مقدار ذخیره‌شده به‌جای محاسبه همیشه از ابتدا استفاده می‌کند.

اضافه دیگر این است که مقدار تازه محاسبه شده در حافظه پنهان ایرانیان سایبرذخیره می شود.ما می توانیم مدت زمان اجرای این تابع جدید را اندازه گیری کنیم.

ما بهتر عمل کرده ایم می‌توانیم ببینیم که زمان دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد صرف شده با اجرای این ذخیره‌سازی به طور چشمگیری کمتر است.در نهایت می توانیم این کش را چاپ کنیم.

بنابراین اکنون اصول پایتون را دیدید. این تنها آغاز است. برو یه چیزی بساز برو کسی باش

هر چه بزرگ یا کوچک به شما علاقه دارد، بروید آن را بسازید. از اشتباه کردن نترسید، اما در صورت نیاز کمک بخواهید. عادتی بسازید، هر روز قدم های کوچکی بسازید، به مرور زمان به مسافت زیادی می انجامید.

در پایان، اگر نظر، پیشنهاد یا سوالی دارید، لطفاً به من بگویید. یادتان باشد به خودتان احترام بگذارید، پایتونیک بمانید. TNCC، ویرایش هشتم، پرستاران اورژانس را برای موارد ترومای تهدید کننده زندگی آماده می کند، زمانی که هر ثانیه اهمیت دارد. این دوره به شما دانش، مهارت های تفکر انتقادی و آموزش های لازم برای ارائه مراقبت های پرستاری تروما با کیفیت بالا را می دهد.

درباره TNCC

هر ثانیه برای تثبیت موارد ترومای تهدید کننده زندگی مهم است. این دوره که توسط پرستاران واجد شرایط تدریس می شود، شما را با دانش، مهارت های تفکر انتقادی و آموزش های مورد نیاز برای دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد ارائه مراقبت های پرستاری با کیفیت بالا آماده می کند. پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود مداخلات مبتنی بر شواهد را برای بهبود نتایج برای بیماران خود به درستی ارزیابی و اجرا کنید.

در اینجا یک نگاه اجمالی به آنچه خواهید آموخت:آخرین توصیه های عمل پرستاری تروما ارزیابی سیستماتیک و اعمال مراقبت شناسایی سریع آسیب های تهدید کننده زندگیTNCC، ویرایش هشتم

TNCC، نسخه 8، از توسعه مهارت های بالینی شما پشتیبانی دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد می کند! آخرین نسخه ویژگی های جدید هیجان انگیز و ساختار دوره پویا را برای یادگیری جذاب ارائه می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد